2008/05/21

Allmän frustration

Idag visste jag inte riktigt vad jag skulle göra av mig själv.
Kände bara en sån enormt stor vill-bort-härifrån-känsla, det var nästan omöjligt att kunna tänka klart. Jag är bara så trött på allting, trött på städerna, trött på skolan, trött på folket, trött på ALLT! Missförstå mig inte dock, jag går i en bra skola i en bra klass och har bra vänner och bla bla, men... jag får ändå en sån stor känsla av att inte höra hemma (lol kliché), att vara fast nånstans bland främlingar som inte har ett dugg gemensamt med. Jag känner att jag inte riktigt kan vara mig själv, och det är frustrerande. Jag vill bara ivääääg och jag fattar inte hur jag ska orka ett helt år till. Men snart, snart är det åtminstone ett långt härligt lov.

Ok, ursäkta att jag skrev en massa blaj om mitt privatliv, men jag behövde få ur mig detta okthnxbai.


I helgen lyckades jag åstakomma något igen. Men.. den här gången var det lite läskigt... eller är det bara jag som noterar den extremt religiösa tonen? Hjälp?! (Jesus i min hand?) Jag vågade inte ens göra klart den... och jag vågar inte lägga upp den på deviantArt. o__o''

Och... LM.C ska tydligen släppa ett nytt album i juli! Jag hoppas for the love of god att det innehåller mer rap, mer rock och mer gitarrsolon. Annars blir jag ledsen och besviken.

Och... en random snygg människa på bdb sa att exist†trace kanske kommer till Sverige i höst wtf!! Jag vågar knappt bli glad, för om det inte händer kommer jag att bli så jävla ledsen.

Ndarebaaaaa~

3 件のコメント:

Maja さんのコメント...

ååh, sån frustration är så himla jobbig, eller jag ångrar alltid att jag blir så sur och less mot alla då. och man blir helt galen!
det skulle verkligen vara coolt att se exist trace, men om det är i höst så tja. busy busy. lyssnar ändå knappt på dem.
jag gillar bilder med religiösa inslag, även om de inte ÄR religiösa, jag tycket att det är coolt :3 jag gillaren

hoho, det blev långt!

Maria さんのコメント...

Begrav dig själv i jobb det sista året så går det fortare. Det har jag alltid gjort, det funkar utmärkt. Då har du en anledning att gå in i något och fly en stund och ännu en anledning att chilla i ensamhet när du ska chilla.

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

Seconding what mary said. Det funkar faktiskt.

Jag gillar också bilden, du borde fortsätta med den! det är ok med religiösa inslag även om man inte är religiös, ju :P