2008/05/11

Jag lever!!

Det känns som om det var åratal sen jag tecknade något eget! Men nu, när jag satt i vardagsrummet och lyssnade på Alpha kände jag att jag ville skissa lite random, och så ritade jag en ovanligt detaljerad bild.
?!?
Lyckades till och med göra något som jag försökt tvinga fram ur min igenkorkade hjärna i kanske flera år utan framgång! Jag tillåter mig att känna mig stolt över den här bilden.
Har försökt producera något aslänge, verkligen försökt, men inspirationen har aldrig varit närvarande. Det är därför jag mest bara ritat porträtt av personer i band jag lyssnar på på senaste tiden. Hade nu till slut gett upp helt om att lyckas göra något, men så plötsligt...!

Att rita skelett är fantastiskt roligt, om än dock ganska tidskrävande. Det vill jag göra oftare!
Bilden är inte precis 100% anatomiskt korrekt, men det sket jag faktiskt i, var bara så glad över att ha lyckats göra nånting över huvud taget. Var ju dessutom länge sen jag ritade nåt, så jag är väl lite rostig.

Gå till min DeviantArt för att se närmare på den!

Hoppas bara detta inte var en engångsföreteelse.

Ndareba~!

0 件のコメント: