2008/05/07

Må bättre!

Idag ska jag på möte med tränaren Andreas på Må bättre i Falun. Jasmine, den lilla gasellen, har bjudit mig på en gratisvecka! Så nu ska jag alltså träna som fan i en vecka? ..... Vi får väl se, haha. Men jag tänker i alla fal prova afropower-dance med henne, det verkar sjukt kul..!

Maruione har börjat sälja Moi-même-Moité! Härligt, massa nya saker där... Vill genast beställa en massa, men jag hade ju tänkt lägga pengarna på mer Atelier BOZ. Jobbigt.
Men mina skor från JackRose har nog skickats nu!! Woho, jag kan inte vänta på att få dom! Och jag hoppas byxorna skickas snart också... Det har ju varit Golden Week i Japan, så CDJapan har haft lite ledigt.

Nu måste jag nog göra mig i ordning och sen gå till skolan.
Saknar fortfarande alla från helgen!
Ndareba☆

0 件のコメント: