2008/05/10

Tråkig, det är jag.



Kom just hem från träningen, håller på att utnyttja mina två(!) gratisveckor på Må bättre. Jag tränar tillsammans med Jasmine, och vi körde Afro Power Dance! Det var helt... öh...
Ok, det var väldigt fånigt. Fåniga rörelser och fånig ledare. Passet var på en timme, och det var inte så särskilt jobbigt heller, men dock ganska skönt för lederna. Överlag lite kul med en sån ful dans också. Vi ska gå på några fler såna pass, fast med nån annan ledare, för att se om det är bättre.
En intressant sak var också att en av rörelserna (som hette bongotrumman. ehaha.) var ungefär exakt som en av rörelserna DJ Ozma gör i PVn till TOKYO BOGGiE BACK! Alltså va?! Jag höll på att skratta på mig!

Men apropå titeln. När vi var på väg till träningen mötte vi Ella och Julia och de bjöd in oss till fest hemma hos dom, inte så stor men ändå lite kul sådär. Jag ville gå, alltså på riktigt, och det brukar jag faktiskt vanligtvis inte ha så stor lust till. Men nu hade jag det, och ändå avböjde jag.
Varför? Jo, tröttheten.
Mitt vardagsliv styrs oerhört mycket av den, jag avböjer en massa saker mina kompisar hittar på, bara för att jag är så trött. Men jag är inte bara lite vanligt trött sådär, utan helt jävla utslagen. Tänk att man sätter sig ner och nästan somnar, direkt sittande. Och bara tanken på att resa sig upp för att gå till sängen gör en bara ännu mer utmattad! Om jag någon helg gör nåt kul med några, säg filmkväll eller nåt, tar det minst en vecka att återhämta mig.
I onsdags höll jag allvarligt på att svimma på grund av tröttheten. Idag känner jag mig lite bättre, men känner ändå den välbekanta yrseln ibland när jag står upp.
Imorse vad jag upp till vårdcentralen och tog prover. Jag hoppas för allt i världen att de hittar något fel på mig, så jag kan göra något åt det! Orkar verkligen inte med att leva när det är så här.

Annat ointressant:
Håller på att ladda ner alla fem säsonger av Scrubs! Mmmmm. Scrubs-marathon, ser fram emot!
Blus från Atelier BOZ är beställd!! YES! (Och nu beställde jag ju samma dag som den lades upp, den kan bara inte ta slut.... Då tar jag livet av någon.)

Räknar med att mina skor kommer någon gång nästa vecka. Längtarrrrrr~

ndareba~!

1 件のコメント:

Maja さんのコメント...

jobbigt att vara så trött hela tiden, hoppas verkligen att de hittar vad som är fel o_o
och scrubs ftw, jag nötte också några säsonger för nån månad sen :D