2008/05/28

Värmen

T-shirt: D'espairsRay official
Byxor: SEX POT
Halsband, armband: SEX POT
Solglasögon: Guldfynd
Skor: JackRose

Ett typiskt vardagsoutfit när jag inte orkar bry mig så mycket; t-shirt, byxor, klart.
Åh, idag är det varmt.... För varmt enligt min mening. Eller nja, i skuggan är det helt perfekt, men i solen blir det bara för mycket.
Eller så får jag skylla mig själv för att jag har väldigt svarta kläder, men jag gillar inte att gå runt i inga kläder alls, linne och shorts existerar helt enkelt inte i min garderob.

Fast värmen nu slår inte alls hur det var när jag var i Berlin för ett par år sedan, vi hade prickat in just den tiden då det var extrem värmebölja i hela landet, rekord till och med, tror jag! Det var nästan aldrig under 40 C och herregud... jag höll på att dö. (Men, jag är inte så supertålig mot värme heller.) Minns att jag satt på ett internetcafé vid vårt hotell alldeles vid Kaiser-Wilhelm-Gedächtniskirche och bokstavligen smälte bort till en stor pöl.

Nej, jag hoppas att den här sommaren blir skonsam. Jag gillar sommar, men hatar värmen. Kan det inte vara lagom?

Ndarebaaaa...

3 件のコメント:

Maja さんのコメント...

åh, så snygga vardagskläder! *__* här har det varit precis lagom varmt idag!

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

...ステキ~ *_*
Fan vad snygg du är då! I die of hetingness. Och you die of hetta.

(random japanska för att jag råkade ha fel språkinställning först :P jag övar ok!!)

Maria さんのコメント...

Zomg.