2008/05/31

Where to find


Såna handskar som Ryutaro har i bilden, vad ska man kalla dom... halvhandskar. Som liksom slutar på handflatan. Ja såna i alla fall, vet någon händelsevis vart man kan hitta dom eller liknande? Har alltid haft en väldigt svag punkt för såna (och handskar i allmänhet) och om jag hade ett par 'halvhandskar' skulle jag bli mycket lycklig och kunna glömma för ett tag att de kläder jag vill ha mest alltid tar slut sekunden efter jag beställt dom.

Idag har jag inte haft några lektioner så det har varit en väldigt slö dag, i princip det enda jag gjort har varit att surfa efter kläder och lyssna på musik. (Med ett undantag för att sitta ute på terassen för att läsa nya Kera som kom, men det första som hände var att en tvestjärt damp ner i mitt knä, så jag gick in igen.)

Åh, det känns som om jag letat igenom hela internet efter en snygg skjorta, men jag har verkligen inte hittat något. Jag har sett några 'nja' och några 'kanske', men jag vill ha något som verkligen känns 'yes!' på en gång.


Den här skjortan från Algonquins känns väldigt mycket 'yes!' för mig, men den är ganska gammal, så den är försvunnen från internet såklart. Har letat igenom auktioner, så mycket så jag blivit helt snurrig, men inga spår. (Hittade den i vitt med röda ränder dock, men, jag vill inte ha nåt rött.)
Den är dessutom väldigt lik skjortan från sex pot som jag inte fick (gaaah) så det är nog något sånt jag är ute efter.

Annars är det den där läckra skjortan från Black Peace Now som jag dregglat över en längre tid... Men den är för liten, så hejdå med den.

Skulle också sitta fint med nån snygg vit skjorta, gärna något som passar både visual och EGA

Muh, jag önskar att jag bara kunde hitta nåt snyggt och passande snart så jag kan få min tröstshopping!
Men men, nästa vecka borde det andra jag beställt, som inte tagit slut, komma. Det ser jag verkligen fram emot.

Ndareba---

3 件のコメント:

Maja さんのコメント...

alltså handskar är verkligen underskattade av mig, det är så jävla snyggt! jättefin skjorta också, jag är väldigt inne på allt randigt för tillfället :D

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

Haha, jag trodde faktiskt att skjortan från sexpot var från algonquins! tills du sa att den var sexpot. Den såg så himla algonquins ut, med ränderna och allt.
Handskar är löv yes. De där ser litet ut som vanliga skinnhandskar som är litet för små XD men det tycker jag bara för att handskar alltid är för små på mig. I haz big hands.

sara さんのコメント...

det fanns sådana på glitter här i luleå för ett tag sedan, fast de hade rosetter på sig, som iofs såg ut att vara löstag/bortklippbara^^