2008/06/17

Augusti

I augusti händer mycket inom J-rock! Först den 6:e då D'espairsRay's nya singel Kamikaze släpps, vilket är ganska omg eftersom BRILLIANT släpptes alldeles nyss. Dom brukar ju vara ganska sega på den fronten...! Den 6:e släpper också alice nine. en ny singel, RAINBOWS! Den 13:e kommer en ny singel från D, för närvarande utan titel, som blir den andra sedan de blev major i våras. Samma datum släpps även Reply / Dolly av Plastic Tree. Den 17:e är det ju konsert med Kaggra, i Stockholm, jag fixade min biljett idag och oj vad jag ser fram emot det! (Dom släpper f.ö ny singel i september tror jag) Den 27:e (augusti) kommer också MUCC med en ny singel, också utan titel just nu, som för övrigt produceras av ken från L'Arc~en~Ciel. Vilka också samma datum släpper NEXUS 4 / SHINE.
Ja, augusti blir fullspäckat med nya saker! Säkert är det fler som släpper nytt, men det är dessa som jag har intresse av. Jag känner ett starkt behov av att köpa D'espairsRay's och MUCC's, men ja... vi får se hur det är med pengar efter sommaren...

Idag kom mina kläder från Alice and the Pirates, (ingen tull, woho!) men jag är för deprimerad för att prata om dom just nu, okthnx.

Och den där versionen av HL2 funkade inte heller. Tappat räkningen på hur många jag provat! Jag gör precis som det står, och nu senast funkade allt bra tills man skulle starta ett nytt spel, då skärmen bara blir svart. Hjälp, någon?

1 件のコメント:

Maria さんのコメント...

Är du säker på att din dator når upp till systemkraven? Det låter som ett hårdvarufel/drivrutinfel sådär spontant.