2008/06/06

Back on track

Hej, datorn är redan tillbaka! Det gick ungefär 100 gånger snabbare än det brukar. Tydligen så fanns det tre olika virus som infiltrerade allt, men nu är den rensad och frisk som en nötkärna!

Igår var jag på studentmottagning hos Tove och åt asgod mat och hade trevligt! Och det fick mig att längta som en gnu tills jag själv ska ta studenten... Ett år kvar, håll ut!
På kvällen såg jag en bra film och åt banan med glass. Åh, banan! Jag älskar banan..! Den lilla luringen som inte är en frukt, utan en ört. Banan är den ultimata örten! Mmmm, nom nom nom.

Idag spelar MUCC på Sweden Rock, blä. Ikväll har de signering, blä. Jag försöker att inte tänka på det alltför mycket, men det är så gott som omöjligt. Yukke gillar mango-glassen här, i alla fall.

Ndareba!

1 件のコメント:

Maja さんのコメント...

usch, ja. gissa vad jag kommer tänka oavbrutet på hela den TRÅKIGA kvällen på jobbet. jag har ångest. men nu kan man tänka på kagrra iallafall.