2008/06/02

Hello, Killer Show

Oooh, idag låg Nightmare's nya album Killer Show i brevlådan när jag kom hem! Den limiterade superflashiga utgåvan med photobook och DVD. Och whoah, den var verkligen superflashig!
Den var också större än vad jag trott! Med så många härliga bilder, mmmm. Så där underhöll jag mig ett bra tag; lyssnade på skivan och kollade på bilderna, och såg på PVn till White Room som var på DVDn.
Så ställde jag mitt superflashiga Nightmare-album bredvid min superflashiga special ultra rare Live Chronicle DVD-box med MUCC och kände mig väldigt glad.

Jag älskar att köpa skivor, jag borde göra det oftare!

Ndareba~~!

2 件のコメント:

zoraboa さんのコメント...

Om du inte orkar att ha kvar den där klumpiga live chronicle längre, så kan jag ta emot den >_>

Maria さんのコメント...

Haha, välkommen till konsumtionssamhället. ;)