2008/06/15

Fulfest + finmiddag

I fredags var det full fart! Först var jag på en ful studentmottagning, efter det åkte jag hem till Johanna där vi och Alex och Jasmine blandade drinkar! Vi hittade på egna intressanta kombinationer och skrev ner dom i ett häfte. Min favorit var klart Shrek, åh jag tappade räkningen på hur många såna jag drack! (den gröna på bilden) Även den som Jasmine gjorde, nånting-sugar rush har jag för mig, var asgod. Och så blev man jäkligt speedad av den!
Tror vi var som mest 14 personer i den lilla 1:an, och det var helkul hela kvällen! Jag blev visserligen inte så full som de andra av nån anledning, så jag underhöll mig med att se på hur de blev mer och mer lulliga och dreglade över varandra, haha. Tills jag fick en vinlåda i huvudet av en som tyckte jag skulle sluta skratta.

Nästa dag vaknade jag vanlig tid, kände mig pigg och hade gått ner ett kilo. På lunchen åkte vi (familjen) till Dala-Husby hotell och åt trerätters! Ååh, jag älskar verkligen att äta fin mat! Är osäker på om fulfest slår finmiddag som en på festen påstod, Dala-Husby är dessutom 4-stjärnigt prisbelönt blablabla och maten är hur. god. som. helst.
Nåja, fredag + lördag får fyra av fem toasters.

Ndareba!

0 件のコメント: