2008/06/04

Inte dagens outfit

Kavaj: Algonquins
Skjorta: H&M
Byxor: SEX POT
Skor: JackRose
Hatt: Hattbaren
Smycken: Algonquins
Scarf: Åhléns

Igår kom min beställning från Maruione, en kavaj och lite bling från Algonquins. Blinget är helt underbart, två halsband och två armband blev det, och jag är helt nerkärad i dom! Har egentligen för lite bling, så det var verkligen bra att det blivit utökning i den fronten. Kavajen däremot har jag blandade känslor över... Den är verkligen fin, samma härliga foder som i min höst/vår-jacka och jag älskar silverspetsen och knapparna, men jag vet inte riktigt om jag känner att den passar mig. Egentligen ville jag ju ha den ihop med skjortan från sex pot, men nu när jag inte fick den så känns kavajen överflödig på nåt sätt. (Inte minst för att det är för varmt för att använda den nu.) Kanske säljer jag den, vi får se.
Det var väldigt länge sen min hatt kom fram också, men den känner jag mig faktiskt mest tjock i, så den får nog fortsätta stå orörd.

Nåja, jag plockade ihop detta outfit imorse, men jag kunde ju bara glömma att kunna ha på mig det idag. Idag är det nära 100c ute, det skulle vara självmord att ha på sig allt det där. Så jag bytte till en tischa bara; snabbt, enkelt, trök.


Borde kanske egentligen skaffa lite mer t-shirts i olika varianter, det är ju egentligen det jag använder mest till vardags.

Ndareba--

2 件のコメント:

Maja さんのコメント...

jag använder också mycket t-shirts, det är skööönt. och det var en apsnygg outfit!

Maria さんのコメント...

Fett snyggt och du ser inte fet ut i hatten. Det är bara inbillning.
Tischor är okej att ha till kavaj numera. Passar bra till kallare sommarkvällar.