2008/07/01

Måndag

Min arbetsdag hos EKB Konsultbyrå:
Tvätta ännu mer fönster. Fast nu tog jag dom lätta som är mot Sveatorget, de mot SSAB var alldeles hopplöst skitiga! Hade också en stirrtävling med en duva. (Jag vann.)
Kopierade fakturor och stoppade in dom i kuvert, oerhört stimulerande.
Hjälpte att kasta en massa skräp borta på soptippen.
Japp, det var det.

Hann också med att välja ut en ny cykel! Min stackars Vincent som blev stulen i höstas... Han kommer nu alltså att få en ersättare. Och den är GUL. Eller ja, gulgrön. Försäljaren sa ärtsoppsgul och katalogen sa pistasch, så jag vet inte riktigt. Men hellre det än röd-rosa.

OCH så har jag färgat håret! Adjöss till det blonda i luggen, det var en kort (drygt tre månader) men glädjefylld tid vi hade tillsammans. Nu är jag alltså helt brunhårig. Mmmmm, jag trivs så bra i mörkt hår! (OBS inte svart) Kanske onödigt att färga mörkt nu när det ändå kommer blekas i sommarsolen blabla? Ja, kanske det, men jag har även andra långsiktiga planer so iz all good.

Igår såg jag Battle Royal, bra film ftw fast jag är inte säker på om jag gillade slutet. Nu ska jag se Battle Royal 2.

Ndareba!

0 件のコメント: