2008/06/13

Picknick i det gröna


T-shirt, väst, byxor, accessoarer: SEX POT
Armour ring: Vivienne Westwood

Idag var så sista dagen för det här läsåret, och nu har jag sommarlov. (som resten av Sverige redan har...) Även fast det inte riktigt känns som det, har varit så mycket ledig sista tiden att det blivit någon slags seg övergång till ännu mer ledighet. Nå, jag klagar inte!

Efter avslutningen, som bestod av en kabaré med bl a nakenchock, hade vi picknicken med bild- och textilettorna på Kålgårn! Det var superkul, min första uppfattning om att dom är väldigt trevliga står kvar, även om bara typ hälften var där. Fast bara typ hälften av vår klass var där också, så, vi var kanske 20 stycken eller nåt. Vi grillade, lekte fotleken, pratade massa struntsaker och hade good times under det blå partytältet som Johan tagit med sig! Det är så kul att vi får lite mer kontakt mellan årskurserna~
Efter ca 5 timmar var vi 8 kvar (varav 2 ettor) men fortfarande vid gott mod, så vi gick ner till stan och satt på McDonald's ett tag. Efter ytterligare nån timme var vi 1 kvar (dvs jag) så jag åkte hem. Åh, idag var verkligen kul! (Hur många gånger har jag sagt det nu?) Nåja. Dom är snela hestar, och det är inte sant så kul det ska bli att nolla nästa årskurs!

Förresten var det 14 grader idag så det var ganska kallt, tog kavajen istället:


(Fint exempel på hur jag vårdslöst slänger många av mina kläder lite här och var i mitt sovrum)

Det kom dessutom en dunderskur när vi gick hem till Johanna för att hämta filt, så då blev man helt dränkt också. Nice.

Well, imorrn är första dagen på (det hemskt korta) sommarlovet, den kommer jag att spendera på 1. en studentmottagning och 2. partay hos Johanna. Så idag var kul, och imorrn blir nog också kul.
Men åh, jag är så otålig att få spela Half-Life 2 som jag laddar ner nu! Har velat spelat det i evigheter, men ingen version har velat funka på min dator. Håller tummarna...!

Ndareba~~~~~

1 件のコメント:

Maria さんのコメント...

HF2, gooo! Njut av sommarlovet, sen måste du jobba resten av livet. :P