2008/06/09

Plötsligt händer det

Jag försöker att komma över att jag missade att se MUCC live och att få hälsa på dom så gott jag kan, vilket inte är det lättaste. Så fort jag ser en bild på dom gör det så där smärtsamt ont igen, när jag hittade alla festivalfoton från livet började jag t o m gråta... pinigt men sant. Att jag dessutom har fyra väldigt synliga affischer med dom i mitt rum hjälper ju inte heller. Måste försöka tänka på bra saker, som att Miya lovat en Europa-turné nästa vår! Men... det är om ett år, ja.

Vissa saker uppmuntrar mig lite ändå, som att jag slog nytt rekord på quadrapop på mobilen häromdagen, oh yay. Superrekord! Lite fånigt stolt är jag, men man får väl glädja sig bäst man kan åt det som går och försöka hålla gott mod.

1 件のコメント:

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

quadrapop! det som jag alltid spelar på toa på jobbet.
men jag har aldrig spelat det särskilt mycket så mitt högsta är inte så imponerande, bara 26000 ungefär.