2008/06/10

Storm ute


Kavaj, skjorta: H&M
Byxor: Lindex
Slips: SEX POT
Ringar: SEX POT, Vivienne Westwood
Skor: DoubleDecker

Idag och igår har det varit ungefär storm ute, så där hemskt blåsigt så håret blir alldeles äckligt och hela jagsjälv blir helt skabbig, usch. Syns en del på bilderna, ser ju egentligen inte klokt ut. Snart ska jag nog duscha och köra megainpackning på håret, det ska indeed bli skönt!

Skaffade nya byxor i helgen också. Bara enkla svarta stretchisar, men jag var i ett desperat behov så det blev bra. Asbilliga också, thank you Lindex! Av nån anledning blir jag supersnål när jag ska handla på stan, men på internet finns det inga särskilda gränser... Hm.
Men, idag invigde jag sakerna från SEX POT som jag fick igår! Brukar inte använda slips särskilt mycket, men den där fasnade jag för, så det blir nog ändring på det. (Obvious much vilket ett av mina favoritband är? haha)
Ringen är härlig också. Jag är väldigt svag för sånt som matchar!

Har också beställt ett par widepants och en väst från Alice and the Pirates, och en tischa och ett linne (omgwtf?) från SEX POT. Mmm kläder, nom nom nom!
På torsdag är det sista dagen, och då blir det fest med bildettorna! Dom verkar så himla trevliga, så det ser jag verkligen fram emot!
Fredag är det också partay, mixa drinkar nomnomnom! Det kommer bli hyvens. (haha, hyvens)
Och nu är det knappt en månad kvar tills jag åker upp till hestarna i Luleå~! Halleluja!
Och så Kagrra, i augusti!

Många saker att se fram emot nu~

Ndareba☆

3 件のコメント:

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

ja här blåser det också storm, ingen höjdare att ha peruk kan jag lova. Men du är snyyyygg hest!! <3
Jag är också skitsnål när jag är på stan. Men det måste jag ju vara iofs om jag ska kunna spendera alla mina pengar på BRAND.

Maria さんのコメント...

Men herregud människa, är du från denna jord eller? Stormen har varit så hård här att den orsakade strömavbrott.

Maja さんのコメント...

ja, gud vad det blåser. jag skulle cykla till jobbet, den allra blåsigaste vägen, och jag kom knappt framåt. det känns som att alla köper en massa kläder utom jag! jag vill också! gud vad du är cooooool *__*