2008/07/27

18

Idag har jag fått fina presenter och ätit tårta och äkta belgisk choklad! Min 18-årsdag förflyter utan några större dramatiska händelser. Min syster är hemma, vi gick och hyrde film och jag fick Ben & Jerry's. Helt tomt var det ute, inte så konstigt kanske eftersom det verkar vara årets varmaste dag eller nåt. Helt galet hett ute, jag smälte nästan som glassen gjorde!
Snart kommer min faster igen, så ska vi äta födelsedagsmiddag. Jag beställde lasange (min pappas är helt sjukt galet god!!) passande nog när det är asvarmt. Hoppsan! Och apropå bilden, tänk att jag har på mig det där när det är 33 grader ute?! Jösses.

Är nöjd med presenterna, även om jag bara fått de av min faster och farfar (Charles förrförra veckan!) än så länge. Ska inte trötta ut er med att skriva allt jag fick, men... Vivi-broschen jag suktat efter så länge är äntligen min!! Åh, så lycklig jag är!

Om en liten stund ska jag beställa presenterna av mina föräldrar, och när jag kommer till Stockholm får jag av min syster. Några grattis-sms kom, och Maja ringde, och sen Sara! Så jag är en glad hest.

Nu börjar alltså livet? haha
Ndareba☆☆☆

2 件のコメント:

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

Vivi-broschen är nästan lika snygg som dig!
Bra att du har en nice dag. Lasagne är alltid bra, även när det är galet varmt! Lasagggneee *_*
Vi har en jättehärlig pastarestaurang här med världsbäst lasagne, där måste vi äta nästa gång du är här.

Grattis igen!! <3<3

Maja さんのコメント...

mmmm, lasange ~_~ gott! och vivibroschen kommer sitta utmärkt på dig! gud, stackare som har det så varmt! här blååååser det :'D