2008/07/03

Charles

Fick en tidig födelsedagspresent idag; Sony NWZ A828 8GB Mp3-spelare!

Whoah!!

Den är så perfekt så jag vill dansa! Har varit utan mp3-spelare rätt länge nu då min gamla Creative ZEN 1GB dog. Den var liten och tjock, men en god kompanjon. Nu har den alltså dragit sin sista suck, och jag bytt upp mig ungefär hundra år i utvecklingen! Min nya walkman är dessutom mediaspelare, så bilder och videos i en OMG-kvalité kan man också underhålla sig med. Och hörlurarna är fantastiska, så otroligt bra ljud i dom! Passar perfekt också, tack vare de olika storlekarna som följde med.

Nu har jag definitivt nåt att sysselsätta mig med på tåget till Luleå! haha

Ndarebane

2 件のコメント:

sara さんのコメント...

GUD så härligt! den är verkligen OMG!

Maja さんのコメント...

jag hade också en creative zen förut! som jag fick byta två gånger för att den gick sönder, och sen fick jag en 4gb ipod istället, tack tack onoff!