2008/07/25

Hemma

Nu är jag hemma i mitt hus igen. Tåget kom till Borlänge 07.43, men belgarna hade inte åkt än så min faster skjutsade mig till sommarstugan, där jag stupade i min säng och drömde märkliga drömmar. På tåget sov jag ingenting alls, men det var ganska bekvämt så det gjorde inget. Jag lyssnade på Kagrra, och tänkte på de fina hestarna jag just lämnat uppe i norr. De här två veckorna har varit så underbara, eller ja, bortsett från mystiskt magknip jag hade under andra veckan. Det känns så himla tråkigt att vara tillbaka i den här fula och intetsägande staden. Jag tycker att Luleå är fantastiskt fint, och även om det är lika stort som Borlänge så är det helt otroligt hur mycket mer det finns där! Jag trivdes där uppe, och min stad här får mig att må illa.
Jag är ivrig att få träffa alla igen, och nu är det bara tre veckor kvar till Stockholm och Kagrra,-konserten! Det är inte klokt vad jag längtar, både till mina vänner och till konserten!

Orkar inte skriva här ingående vad vi gjort, jag tänker ladda upp en stor hög bilder på bilddagboken, efter en stunds redigerande bara. Och jag drar mig lite för att börja gå igenom min F-list på LiveJournal... Den kommer vara så lång så jag får ont i magen!
Åh, jag borde packa upp väskorna. Har en känsla av att det kommer ta ett tag. Tror jag ska äta vattenmelon först.

Imorrn blir jag 18!
Ndareba!

0 件のコメント: