2008/07/07

Klar!

Nu är jag äntligen äntligen äntligen klar med den här grejen! Det känns skönt. Fast jag blev som vanligt inte så nöjd... Blöh.
Men men, nu befaller jag er att ta en titt eftersom jag ritat som en liten sälunge i alldeles för länge!

Läs på min DeviantArt

That's rite, det är en liten serie! Själva storyn är ganska retarded, och baserad på massa interngrejer jag läst i olika intervjuer, så om man inte är så insatt är den kanske inte så kul... Men det går nog ner ändå. Har tecknat av allihop realistiskt som jag brukar, och sedan färglagd lite mer förenklat. Så allt som allt 13 olika porträtt?! Oh my... Nu är jag trött.
Och ja, nu känns det, som det alltid gör efter att jag avslutat nåt, ganska hemskt och jag är inte säker på att jag nånsin gör nåt mer sånt här. Meeeen det var kul medan det varade! Jag älskar att göra linjerna, när det kommer till färgläggningen blir det jobbigt; men det är mest för att jag är dålig och inte orkar träna.


Idag ska jag packa en massa, och imorrn åker jag till Stockholm.

Ndareba~☆

1 件のコメント:

sara さんのコメント...

OH MY! vad snyggt! och jag är inte alls insatt i alice nine, och då menar jag inte alls men jag tycker ändå det var kul... men så gillar jag random saker xD