2008/07/01

Paket!

Idag kom min lilla beställning från SEX POT ReVeNGe. Det tog verkligen låååång tid nu, efter som linnet jag först ville ha tog slut precis efter att jag beställt det. Wtf. Det har dessutom funnits aslänge! Fortfarande dålig karma, alltså... Nåja, det jag tog istället var väl snyggt också så det är väl okej. (Men bara lite okej.)
Men tischan fick jag i alla fall! Med ett sånt där assnyggt tryck, ett sånt som försvinner i ett ögonblick. Därför tog jag den så fort den kom upp på CDJapan, så den är jag mycket nöjd med! Fast det är nåt med den döskallen som får mig att fnissa lite... Kanske för att den ser så himla fånigt lycklig ut på nåt vis, hehe.
Och jag vet inte om det framgår på bilderna, men trycken på båda plaggen glittrar alltså. Jag älskar sånt som glittrar!

Första bilderna också sen jag färgade om håret! Mm, jag stormtrivs i det, verkligen~

Ndarebaaaa

1 件のコメント:

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

guuuud baby du är snygg hest *_______* mmmnomnomnom.
Och jag älskar också glitter. glitter och glamour för hela slanten!