2008/07/03

RAINBOWS PV

Ok, nu måste jag bara skriva lite om den här! Jag tog hem PVn till RAINBOWS med alice nine. igår, och alltså... Första gången jag såg den skrattade jag högt genom hela, och efteråt var hela jag bara ett stort glatt WTF!

Men ja, själva låten är riktigt bra. Up-beat och en del electronica á la FUZZ, jag gillade den med en gång även om det känns som om många gör nån låt i den stilen nu. Både Tora och Hiroto har ett solo i den, oh jag gillar Tora-solon. Fast ännu bättre om de kör tillsammans. (Som i Cosmic World) Och dessutom; falsett är manligt and oh I like it! (Gissa varför jag älskar Shinkou Shuukyo Gakudan NoGoD så mycket..?) Den snurrar runt i huvudet på mig hela tiden nu och jag har inget emot det, så RAINBOWS är en mycket bra låt och jag ser fram emot när singeln släpps.

Men alltså PVn..... Först och främst: jag älskar den, blir på bra humör bara jag tänker på den! Men åh, rullbanden?! Det ser så himla komiskt ut när de marscherar i takt bakom Shou! (Särskilt Nao med sin virveltrumma! Får mig att tänka på de dagar jag själv gick runt med trumman på magen och spelade marscher till en orkester som inte kunde spela.) Men rullbanden, egentligen fattar jag inte varför jag tycker dom är så himla roliga, men dom får mig verkligen att skratta! Nåja, jag gillar också hur dom ser ut att få orgasmer när dom spelar, särskilt Saga, haha... Han passar för övrigt asbra i så där mycket svart smink. Men Shou, leopardmönstrade tights?! Sånt får jag mardrömmar av! Anyhow, som slutsats: bra PV, fast jag skulle vilja se mer Nao i den.

Och förresten, wtf är grejen med Shou och hemska glasögon?

RAINBOWS + Blue Planet

Tog också hem hela PVn till Gekkou Yoku! Låten är hur mysig som helst, och videon är bra fast ganska tråkig. Påminner mig en del om Jibun no Hana med Nightmare också.

Nej, nu ska jag gå och jobba. Ska bara kolla RAINBOWS en gång till.

Ndareba♪

0 件のコメント: