2008/07/28

Scans are pretty and good for your soul


Åh, jag är sjukt sugen på att köpa Nightmare's history artist photobook Revelation. Damn, den gör mig verkligen så lycklig! Skulle vara så mycket lyckligare om jag ägde den själv också. Men den är slut på CDJapan och den är mycket dyrare på YesAsia, så vi får se...

Apropå scans har jag väldigt mycket sånt, långt över 10 000 bilder på olika band. (Störst är mappen med Malice Mizer, strax efter kommer MUCC) Man kan ju undra vad jag gör med alla dessa, och det gör jag också ärligt talat. Ibland gör jag olika graphics av nåt, men jag är en sån som lätt blir besatt, och det händer att jag bara sitter och tittar igenom bilderna av nåt band i några timmar. Så kan det gå.

Apropå inget så är jag mitt inne i att skaffa internetbank, VISA-kort och Paypal. Mmmm.
Ndareba

0 件のコメント: