2008/08/23

Att Chaosa eller inte

Taste of Chaos börjar närma sig.... och jag börjar vela om jag vill gå eller inte. Det var ju meningen att jag och Maja skulle gå tillsammans, men hon fick tyvärr förhinder, så jag står ensam med en biljett. Ska jag vara ärlig är jag inte så väldigt pepp på att gå.
Men självklart är jag sjukt sugen på att se MUCC igen, det var alltför länge sen sist och jag har ännu inte riktigt kommit över att jag inte såg dom på Sweden Rock. Men det skulle vara så tråkigt att gå ensam.... Har bara gått ensam på en enda konsert tidigare (det var på girugämesh), och det gjorde i och för sig inte mycket - förutom att det var skittråkigt att köa.
Men nu är det ockå massa andra band som jag är helt ointresserade av (än i alla fall) och det är dessutom på Arenan, där jag aldrig varit förut. Och jag har en tendens att bli nervös om jag måste gå själv nånstans där jag aldrig varit förut.

Ughh, jag vill ha sällskap, men det känns som om jag fiskar i luften?

Ndareba

1 件のコメント:

zoraboa さんのコメント...

Jag hade kanske kunnat gå med dig, men det känns tråk att gå på en konsert där jag bara är intresserad av ett av banden, som kommer att få spela typ 5 låtar eller nåt-_-