2008/08/20

Back to school

T-shirt: SEX POT
Byxor: Lindex
Kavaj: H&M
Skor: JackRose
Väska: Black Peace Now
Halsband, armband: Algonquins
Armour ring, brosch: Vivienne Westwood

Japp, idag var det första "skoldagen" på mitt tredje och sista år på gymnasiet. Jag använder citattecken eftersom det vi gjorde var att samlas kl 09, få papper och tillfälliga busskort och skriva på papper och lite information, och sen fick vi lov att vänta i nästan fyra timmar på att visa runt nollorna på skolan. Sen gick vi hem. Inte mycket till skoldag alltså. Imorgon ska vi ägna hela dagen åt projektarbete, och det ser jag faktiskt verkligen fram emot! Men jag är ivrig att börja plugga som vanligt, det känns som om dagarna kommer att gå snabbare då.
Och jag trodde det inte, men det var riktigt kul att träffa klassen igen! Har saknat dom en hel del, märker jag. Har en känsla av att det kommer bli ett mycket bra år!

Mitt schema är... okej. Det är ett par hiskeliga håltimmar, men då kan man fixa med läxor/projekt. Onsdagar kommer att bli jobbiga.

Nästa termin ändras en hel del dock, då kommer det bli ganska soft. (Bl a blir jag helt ledig på tisdagar, yarrr!)


Förresten, min pappa har skaffat en ny kamera med tusen gånger högre kvalité än min egen skitmojäng! Så nu tänker jag använda den hela tiden istället.

Men åh, höjden av lathet är jag! Jag gick till skolan i gårdagens morgonfrisyr! Jag orkade helt enkelt inte tvätta håret igårkväll. Dessutom luktade det som helgen! (typ svett? haha) Nåt sånt har aldrig nånsin tidigare hänt! Men jag var less och orkade inte vara superambitiös bara för skolan.
Så kan det gå!

Och min reservation för Meta-skorna har gått igenom!! Jag var verkligen inställd på att inte få dom, så nu är jag skitglad!☆

Ndarebaaaaaaaaaaa
(Igår kunde jag inte sova för jag låg och tänkte på alla♥)

3 件のコメント:

Okage さんのコメント...

Ååh vad har du som projekt? ~nyfiken~ Jag tyckte håltimmarna va skitbra sista året just för att man kunde jobba med projektet med lärare i närheten som kunde ge en feedback.

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

Åååh vad bra att det gick bra i skolan ändå! och fy sjutton vad du är snygg.

匿名 さんのコメント...

Fy satan vad grym du ser ut, var tvungen att säga det.

Du skulle kunna platsa i ett VK band hur lätt som helst!

/Avundsjuk