2008/08/19

Borta bäst

Nu säger jag som alla andra: En sån underbar helg.

Jag har setat och försökt skriva ner vad jag känner, hur mycket jag tycker om alla, men jag får hjärnsläpp och allt låter bara cheesy. Jag är så lycklig att jag har er, helt enkelt. ♥ Och jag är stolt att jag känner Sveriges vackraste människor! Jag önskar för allt i världen att det inte dröjer för länge tills vi ses igen. Det är långt, väldigt långt, till nyår.


Kagrra, var helt sjukt underbart fantastiskt! Lite för kort, och ganska dåligt ljud (var det bara jag, eller slutade Akiya's gitarr fungera ett tag?) men det kunde inte förstöra upplevelsen. Jag stod och var salig hela tiden! Signeringen var också underbar, jag förundras alltid hur jäkla snygga de är; inga foton kan nånsin göra dom rättvisa! Jag älskar att alla hade ett brett leende när de såg mig i ögonen och sa "tack!" och att de hade härligt ordentliga handtag. (Och lustigt var hur de spanade in min Vivi-ring!) Ful som jag är glömde jag postern de signerade i Sthlm... och det dröjer kanske två veckor innan jag får den, ugh. Men åh, jag vill se dom igen med en gång! Men mest av allt vill jag träffa dom igen, för de är så himla snälla och trevliga..!!


Nej. Nu måste jag tvätta håret. Skolan börjar imorrn för helvete! Jag har absolut ingen som helst lust med det. Även om det ska bli kul att träffa alla igen, och att börja med projektarbetet är jag ganska sugen på.
För några veckor sen tyckte jag det skulle bli skönt att ändå få återgå till nån slags rutin, så jag bara kan sova eftersom jag är så trött hela tiden. Men nu får jag ångest när jag tänker på det. I helgen har jag knappt sovit nåt, då jag har varit ute till sent på natten och gått upp i ottan på morgonen; varje dag. Men jag sket i sömn, jag ville bara vara med alla så mycket som möjligt! Nu när allt roligt är över känner jag koman komma över mig. Borde verkligen gå innan jag svimmar på tangentbordet.....

Jag önskar jag kunde krama om er igen som jag gjorde för bara några timmar sen ♥
Ndareba♥♥♥

1 件のコメント:

Maja さんのコメント...

jag kan egentligen inte säga så mycket, jag bara håller med om allt du säger. jag tänkte också skriva ner allt, men det blev också bara så himla töntigt. nu är det bara tomt och tråkigt och jag är arg på alla i närheten. Jag har iallafall en okej vecka kvar, och några månader i skolan lär ju kännas nytt och kul, men sen. jag vet inte. vad långt det blev.