2008/08/05

KAMIKAZE

Fick tag på PVn till D'espairsRay's nya singel KAMIKAZE! Den var väldigt intressant faktiskt. Efter första genomlyssningen konstaterar jag att jag gillar den direkt, som en helt ok låt. Andra gången konstaterar jag att jag tycker den är asbra, tredje gången är jag helt nerkärad! Ojoj, det här känns riktigt bra! Även fast den egentligen är lite för soft för min smak, Hizumi borde skrika mycket mer damnit!! Och jag hoppas att de inte låter det där electronica-grejset ta över allt för mycket senare.... Som det är nu är det ok, bara de inte gör en MUCC.

Vad gäller själva PVn är den skitsnygg, verkligen! (Men det känns som om de kollat lite för mycket på FUZZ, haha) Nu är jag sugen på att höra sidospåret Scissors! OCH PÅ ATT SE DOM LIVE IGEN GAH

Ndareba~~~~~

EDIT: Vad gäller Scissors.... Så dom gör en MUCC?! Det var INTE vad jag ville höra!! Ugh.... Nu är jag lite besviken. Jag tror jag skulle älska låten om det inte var för det där electro-tjafset. Varför varför varför gör alla massa sånt nu.....
Ndarebablä

2 件のコメント:

zoraboa さんのコメント...

Men... despa har väl alltid haft en massa electro-tjafs i sina låtar? >_>
För övrigt tycker jag att electro-tjafset är det bästa med despa XD och jag tyckte också mycket om KAMIKAZE! inte hört Scissors än dock. Men electro is the shit, och shion är mitt favoritalbum med MUCC, och FUZZ en av mina favoritlåtar :)

Quarter Void さんのコメント...

Jo det är klart, men det är liksom olika slags electro-tjafs.... ^^'' Enligt mig. Äh vet inte, men det känns annorlunda. Kanske har jag bara blivit allergisk. Smaken är som baken!