2008/08/23

Lång hest

Idag fick jag skorna jag och Sara sambeställde för hundra år sen! Hon hade slagit in paketet i fint rosa papper, hoho. Jag gillar dom mycket, även fast det kanske inte är världens högsta kvalité precis, men dom var ju billiga så det gör inget. Och dom är mycket bekvämare och skönare att gå i än mina gamla! De är 15 cm, så jag blir lång hest (fast inte lika lång som Sara, hjelp!).


Det är segt att gå i skolan. Idag har jag haft tre lektioner och fått tre hemuppgifter. Och haft ett tre timmar långt hål. Jag roade mig med att börja läsa om Liftarens Guide till Galaxen som jag inte läst på tusen år, och som är en av de bästa böckerna någonsin! (Eller ja, det är ju fem böcker.) Fick ett par random sms av Sälen, det livade upp dagen lite! Men ja, ska jag vara ärlig tror jag dagarna skulle gå fortare om jag slutade dagdrömma om att någon av mina fina hestar plötsligt kom in genom dörren....

ndareba!

2 件のコメント:

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

Bra att mina sms gjorde någon nytta ;D
om jag vantrivs i skolan kanske jag kommer inpromenerandes en vacker dag. Det vore något.
Jag vill se dig i skorna!

Saknar ;o;

Maja さんのコメント...

haha, jag stod brevid sara när hon provade sina skor, det var helt GALET vad lång hon blev! O__O jag saknar dig och jag tänker också på dig/er hela dagarna D: