2008/08/20

OMG

Åååh jag satt och browsade auktioner med JackRose.
Det borde jag inte ha gjort, GAH. Jag är så himla kär i det märket!! (Och ja, då får jag ju skylla mig själv att folk tror att jag är kille? haha)
Men gud, spana in dessa liksom....

Gud, jag får spasmer för dom är så heta.
Och den här jackan;

...är ju typ en sån som jag försökte beställa förut från BANANA FISH! Tänk om jag.... oh....

Nu inser jag att jag aldrig kommer kunna vara EGA på heltid, jag är alldeles för kär i sånt här!
Ndareba ~~~

2 件のコメント:

Maja さんのコメント...

jag vill att du ska klä dig i både och! det vill jag med göra *__* men jag tror att jag skulle se rätt fånig ut i det.

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

Jag vill också att du ska ha båååda. Du är ju så himla het i både ega och din andra stil, vad nu det är förnågot. Snyggt iallafall.