2008/08/01

Paket och tandläkare

Idag fick jag ett litet paket, det var rosorna från Victorian Maiden. Jag var i ett starkt behov av att köpa nåt, vad som helst nästan, att ha i håret till EGA, och jag älskar ju rosor så dessa var ju perfekta. (Fast jag köpte setet med två stora och en liten, men det var tydligen den sista för den är borta från maruione nu.) Jag köpte dom även fast jag tyckte de var lite väl dyra, 400 spänn för det där, liksom? Var väl desperat. Men, när jag nu öppnade paketet tycker jag ändå att de är väl värda pengarna, det syns kanske inte på några bilder men det är sjukt hög kvalité. (Såklart!)

Ska prova dom imorrn eller nåt, idag är jag himla äcklig eftersom jag varit och jobbat på soptippen, bleh. Jag kan över huvud taget inte nånsin förstå hur man frivilligt vill jobba på ett sånt ställe. Är dessutom sjukt trött då jag gick upp i ottan för att gå till tandläkarn.

Igår impulsköpte jag också en Shoxx-tidning från 2006 på tradera. Men 85 spänn inkl frakt, det är ju nästan gratis!

Ndareba~

1 件のコメント:

sara さんのコメント...

Herre Gud vad snygga de där är!