2008/08/20

Regn

Idag märkte jag att jag lyckats reducera tiden som går åt att fixa min frisyr från ~20 min till ~7 min! Great, då kanske jag ids ha den till vardags oftare också!

Hela dagen i skolan idag har vi gjort idéskissen för projektarbetet. Och jag kan ju avslöja nu vad jag ska göra; en artbook! Med samlade illustrationer, porträtt och nån serie. Lite som en portfolio-grej. Är väldigt pepp på att göra den, även om hela PA-tjohejsan verkar ganska omständig och så.

När jag kom in till Borlänge stod jag och väntade i en timme på att monsunregnet skulle gå över; hade ingen lust att ge mig ut i det. Uh.
Har förresten bytt ut profilbilden här bredvid också, vet inte om jag gillar den men den andra var så gammal så det var pinsamt. Med mycket kontrast för jag gillar inte mitt utseende.

Ndarebaaaa

0 件のコメント: