2008/08/26

Slapp hest

T-shirt: D'espairsRay official
Byxor, bandana: SEX POT
Glasögon: DIESEL
Skor: DoubleDecker

Idag är jag bara trött. Trött och opepp. Jag gick fulklädd till skolan, och det är nåt jag aldrig gjort förut tror jag! (Fulklädd = inga linser, inge mycke smink, ofixat hår, relativt slappa kläder, inget bling) Egentligen är det bara skönt, men jag känner mig så hiskeligt F U L när jag träffar på någon bekant.

Men gudars, så trött jag är. Och sprängande huvudvärk på köpet, antagligen för det sega vädret; mulet och duggregn. På bilden ovan, fint exempel på mig fulklädd, ser jag nästan glad ut om man tittar efter, men egentligen sitter jag här och dör. Jag snabbfikade med Sphresa och Karin efter skolan vilket piggade upp mig lite, men i gengäld kom tröttheten som en tegelsten över huvudet så fort vi sagt hejdå. Det här är helt sjukt! Men på torsdag har jag i alla fall tid hos en fysterapeut och akupunktör, jag hoppashoppashoppas att hon kan göra något för mig, eftersom vårdcentralen och alla andra misslyckats.

Åh, fick biljetten till ToC av Maja idag också. Jag kanske kanske kanske har hittat nån att gå med....? Jag känner mig lite mer pepp på det nu iaf.


Ndareba

2 件のコメント:

Maja さんのコメント...

men, din "fulstil" är jättesnygg! jag hoppas att nån går på toc emd dig! D:

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

jag gillar också din fulstil.
älskar diiig.