2008/08/09

Wants

ÅNEJ Metamorphose har lagt upp dessa skor för reservation. Det är mina drömskor, det känns som om jag velat ha dom i hela mitt liv, och nu finns dom i min storlek dessutom! Det är helt galet vad jag vill ha dom!
Men det är inte vad jag behöver för tillfället. Inte minst med tanke på att jag alldeles nyss köpt ett par nya skor. (Som jag hoppas kommer snart?)
Å andra sidan kan man aldrig ha för många skor.
Ugh. Nåja, jag har lite tid att tänka.

Strax ska jag och Sara ge oss ut!
Ndareba!

2 件のコメント:

Maja さんのコメント...

mmmm! *__* du skulle passa bra i de där! gud vad snygga.

Sara さんのコメント...

Alltså, jag fick svar från RTBU idag..... De jävlarna har GLÖMT att skicka skorna, trots att jag skrev ett meddelande innan jag for till stugan att jag vill ha dem så fort som möjligt. Jag hatar dem! Min konsertoutfit är så mycket tråkigare nu T_T