2008/08/31

Y/N?

Blus: Atelier BOZ
Kjol: ATELIER-PIERROT
Skor: Montreal
Accessoarer: Victorian Maiden, Vivienne Westwood, Algonquins, Van Asch, Old Touch

Det var menat att jag skulle klä upp och fota mig till Maruione's fashion contest idag. Det tog 3,5 timmar att fixa mig! 1 timme åt sminket, hundra timmar till håret och resten till att klä på mig. Den frisyren alltså, den gillar mig inte. Den hatar mig, och jag hatar den tillbaka. Tror inte jag tänker göra den igen. Och dom sabla rosorna vill verkligen inte sitta! Funderar nästan på att sälja dom.
Jag är inte nöjd alls med bilderna, usch säger jag bara. Så jag kanske tar och gör om det nån annan dag, har ju några veckor innan tävlingen avslutas. Fast samtidigt känns det som om det nog inte blir mycket bättre, och dessutom har jag lust att klä mig i enbart pyjamas i resten av mitt liv. Nåja, får se.
Dock postar jag lite mer bilder på bilddagboken, och kanske också på egl; det känns som om jag lagt ner för mycket energi på detta för att inte spamma bilderna överallt.
Och så gjorde jag en tutorial till min makeup, det var skojs!

Nåja, något uppiggad blev jag idag när min faster ringde. "Hej Ylva, jag står här i ett varuhus i London framför en enorm monter med MAC. Nåt du vill ha?"
Självklart!

See ya~~

4 件のコメント:

Maria さんのコメント...

Y/Y!!! Skitsnyggt! När är tävlingens deadline egentligen, man kanske skulle skicka in en bild bara för skojs skull. Och de där rosorna - testa att spraya håret där de ska sitta. Låt torka och sätt fast kammarna. Funkar det fortfarande inte kan jag visa dig i september.

Okage さんのコメント...

Gud du är så snygg i dendär outfitten de är nästan kriminellt!gör du dig av med rosorna får du gärna ha mig i åtanke fö.

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

Gjorde du som jag sa med hårnålar? mina kammar sitter som berget när jag fäster dem med nålar. Iaf, hett!!

Öronräv さんのコメント...

Oooh, BOZ is teh shit. önskar jag hade pengar till sånt <3