2008/09/16

Det kliar

...i mina shoppingnerver åt SEX POT's nyaste.
Blev speciellt sugen på en skjorta, vilket var väldigt länge sen jag köpte. Men så snygg denna assymetriska med ståkrage är, och dessutom rutig med små färgaccenter; det kan ju knappast bli bättre!
Och självklart de nya denimbyxorna! Har tänkt väldigt länge att jag behöver ett par jeans och så dyker de där upp, gudars vilken timing...
Blev också väldigt mycket sugen på Skull Wing 2Way Hard Jacket (haha), en shiny jacka/parka med snyggt tryck på ryggen och som man också kan använda som en väst. Och jag som är så himla svag för 2way-kläder! Match made in heaven, alltså.
Det fanns dessutom några t-shirts och långärmade tröjor som hade riktigt snygga prints, vilket inte brukar hända så där överdrivet ofta.

Oj, vilken gratisreklam det blev här nu plötsligt.

Men ÅH allt detta kommer precis när jag absolut inte har några pengar?!? Jag som dessutom måste klippa mig....

Och se här, jag som verkligen tänkte spara ihop till nåt mer från Atelier BOZ och Black Peace Now, och så kommer SEX POT och helt hämningslöst tar över all min uppmärksamhet. Väldigt mycket från SEX POT är ganska så bedrövligt fult, men så finns dessa små guldkorn som jag fullkomligt och okontrollerbart älskarrrrrrr.......

Ndareba☆☆☆

1 件のコメント:

Maja さんのコメント...

jamen gud, skjortan var ju... *___* skitcool!