2008/09/24

Fulfoto

Det var skolfotografering idag. (Vilket för övrigt betyder att minuvarande smått ofräscha frisyr har blivit förevigad. Måste beställa klipptid!)
Men klasskortet blev HEMSKT!!!!
Sjukt fult! Och jag menar inte fult som i rolig-ful, utan som i FUL-ful.
Enligt min personliga åsikt kunde vi bara stått och sett tråkiga ut, men nehejdå, det ska göras en massa saker. Så vi kastade löv. Eh.... ja. Och jag ser ut som en BAJS.

Vet, det är bara ett tråkigt kort, och egentligen så bryr jag mig inte, men det var innan jag såg resultatet! Nu kommer hela Falun se hur pantad jag ser ut....!

Fast porträttbilden blev helt okej.

Ndareba

4 件のコメント:

Maja さんのコメント...

åh, vi ska ha det om två veckor... senast jag såg ut som att jag var vid mina sinnens fulla bruk var typ när jag var elva. sen gick det bara utför.

Leslie Le Vane さんのコメント...

haha, jag hade det idag - skolk var ledordet. Det var spex, behöver jag säga mer?

匿名 さんのコメント...

hoppas du sa ifrån om det här med att ni var tvungna att göra något anars har du ju lixom ingen rätt att klaga om du inte sa vad du tykte

Pon さんのコメント...

Anonym har inte rätt att skriva något, anyonym kan varken stava till annars eller bygga upp en proper mening med kommatecken eller punkter. Anonym vet heller inte att liksom inte stavas med ett x.