2008/09/27

Hmmm


Den apsnygga tröjan från SEX POT är uppe på CDJapan nu. Uuuuuuhm do want. Jag dör så smått när jag ser den.
Fast jag har inte så jättestor lust att köpa den just nu. Dels för att jag mest är sugen på EGA (och i synnerhet ett par byxor från Atelier BOZ) och dels för att det är manly cut, och jag har en känsla av att den kommer sitta asdåligt på mig. Det gjorde i alla fall en annan långärmad tröja från samma märke som jag fick i ett Happy Pack. Och då kommer jag aldrig använda den.
Så jag kommer nog få lust att ändå köpa den när den är slutsåld. Äh.

Förresten, kära Anonym. Ja, jag sa ifrån på klassfotot. Nästa gång kanske du vågar visa vem du är.

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

ursäkta men du verkar inte vara den som säger ifrån utan istället gnäller här i din ytliga blogg.

Pon さんのコメント...

oj ja.. snacka om snygg tröja