2008/09/05

Hösten är här

Vissa träd har börjat få gula löv, och det märks i luften. Och att det kommer regnskurar hela jäkla tiden.

Jag är på ett sånt himla bra humör! Det är helt galet! En konstig känsla jag inte riktigt känner igen; att vara glad över ingenting speciellt...! Jag njuter i fulla drag ☆☆☆


Mitt hår börjar också blir ganska intressant! Idag såg jag en orange nyans i det, förutom den röda och den gröna. Jag behöver seriöst färga om det, men jag är osäker på vad jag vill göra. Har funderingar på att ljusa upp det, men samtidigt trivs jag så bra i mörkt hår... Dessuto behöver jag allvarligt klippa mig, men det orkar jag inte ha råd med just nu.


Idag läste jag lite ur Bibeln, och konstaterade att jag aldrig kommer kunna bli religiös. Inte med den som helig bok, i alla fall.

Ndareba!

0 件のコメント: