2008/09/04

Jag ser ljuset

Jag märker helt klart en förbättring av tröttheten. Min mamma sa att det till och med märktes på hur jag gick! Fast det är inte helt bra, jag har fortfarande den mystiska huvudvärken och jag är faktiskt fortfarande trött, men det är inte alls som tidigare, och jag är inte lika deppig heller. Det känns så himla skönt, nu orkar jag leva igen! Nu sitter jag inte längre på bussen hem och önskar att jag ska somna och aldrig vakna igen! Så jag fortsätter äta mina piller, trycka på fröna i örat, tugga maten långsamt, och andas med magen. Vilket är väldigt svårt, eftersom jag andas som vanligt så fort jag inte tänker på det. (Och vem går och tänker på sin andning 24/7?) Och så sover jag ju fortfarande dåligt. Men det känns i alla fall som att det har blivit framsteg!
Dessutom håller jag på att dra på mig en förkylning, och med mitt icke existerande immunförsvar drar ju det ner mig ganska rejält i en annan sorts trötthet. Ingen ände på eländet?

Förresten har jag märkt en sak med migsjälv; om det är något jag vill ha, men inte hittar, så blir jag himla stressad! Som nu senast, då jag sökt igenom halva internet efter senaste Music Japan Manatsu no Utage utan resultat. Och så igår hittade jag den på ett litet ställe på LJ, och genast blir jag lugn igen!
Det är ju asjobbigt.

Men hur det nu är med allting så är jag väldigt glad just nu eftersom:


DRÖMJACKAN FRÅN JACKROSE ÄR MIN!!

Ndarebaaaaa☆☆☆

3 件のコメント:

Maja さんのコメント...

wow, grattis! till allt!

sara さんのコメント...

Åhå, vad bra, alltihopa! :D

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

jag är väldigt väldigt glad att du mår bättre, även om det inte är helt bra än så är du ju på väg! :D sjukt bra!