2008/09/22

Lacroix Noir

Hemma från Stockholm, och det har varit en ytterst fabulous helg med fabulous folk! Jag är så glad att jag fick bo med i La Casa Loli, så mycket roligare och skönare än att behöva åka hem till min faster innan kvällen ens börjat.

Själva lolita-meeten, som ju egentligen var själva poängen med att alla åkte dit denna helg, var väl, öh, inte direkt det jag tyckte var mest lyckat. Vi satt på Sten Sture av alla fik i stan, kanske det mest o-mingelbara stället man kan tänka sig. När alla sen gick upp och ut igen hade vi tröttnat och gick till Vetekatten istället. Jag har faktiskt ingen aning om vilka som var där egentligen!
På kvällen gick vi ut på partay på söder, jag kan seriöst dricka ihjäl mig på Morrisey.




(Mer på min bilddagbok) Tar förresten gärna emot kort från andra, tog inte så många alls själv som jag egentligen velat.

Maria fixade lördagens frisyr på mig, och om jag får säga det själv blev det helt klart superfabulous! Så pass att jag drar mig lite för att över huvud taget klippa mig.
Och åh, mina skor... De är ju sjukt heta, men SHIET vad ont i fötterna jag fick!! De var faktiskt värre än mina evil shoes som jag lämnade hemma denna gång..... Dessutom, efter denna användning (en dag) har de börjat flagna och klackarna sitter lite löst. Åh, lol eBay...
Förresten fick jag min jacka från JackRose som Sara hade med sig! Den är väldigt het, men jag känner mig som en BIFF i den. Ja, den är en dunjacka så vad hade jag väntat mig liksom, men ändå. Hade faktiskt trott att den skulle vara mycket tunnare.

Men usch vad skräpmat jag ätit! Inatt vaknade jag av och an av en massa magknip. Guhd, jag måste verkligen börja träna....!! Fast nu ska jag till tandläkaren.

See ya☆☆☆

3 件のコメント:

Yuji aka Léon さんのコメント...

Du var så himmla vacker på loli meet up i sthlmn .__. vågade inte ens säga hej ;__;

Maria ♥ さんのコメント...

Du får sno fler bilder från min blogg. Jag tankade just upp min bunt.

yonaki-85 さんのコメント...

Du ska få mina bilder också så småningom, men har inte ens haft tid att kolla på dom själv än XD. Tragiskt.

Hittade dig genom Maria's blog om du undrar :P Kanske skulle skaffa blogspot igen, alla trevliga människor hänger ju här nu för tiden.

Fabulous darling, FABULOUS!

/Sofia