2008/09/18

Ow

Mina ögon gör så ont! Det gör ont när jag tittar på skärmar och när jag inte tittar på skärmar och när jag blundar. Hela tiden, alltså. Har haft så här förut, hoppas att det INTE håller i sig i helgen... Apropå det måste jag packa, åker direkt efter skolan imorrn. Men åh, jag är ganska opepp... Inte på själva allt, ska bli så himla kul att träffa roligt folk, men jag är less på migsjälv att jag är så himla trött och tråkig hela tiden. Tänkte ha EGA hela helgen först men det blir nog bara på lördagen, tror inte jag orkar mer. Vill bara sova sova sovaaa, nästa vecka kommer bli jobbig.

Åh, igår gjorde jag också en provisorisk månadsbudget inför nästa år. Det såg så himla dystert ut, tills jag förstod att man får låna 2 500kr i veckan, inte i månaden haha!

2 件のコメント:

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

jag kommer ha tråkiga och slöa kläder hela helgen. om det får dig att känna dig bättre. Sss sitter och ska packa nu men det går inte direkt framåt, haha.

zoraboa さんのコメント...

Jag brukar få ont i ögonen när jag är sjuk, och håller på att bli sjuk. Det är typ bihålorna som blir svullna och pressar mot ögonen eller nåt ^^;