2008/09/14

Problem problem

Mina fötter är exakt 25 cm. Det är inte en särskilt trevlig siffra, i alla fall inte om man vill ha skor från japanska märken. Tjejstorlekarna brukar gå upp till 24.5 cm. (Med vissa undantag då de har 25.5) Killstorlekarna brukar gå ner till 26~27 cm. (Med vissa undantag då de har 25~26)
För jag vet inte om jag vågar chansa... att ha skor som är 1cm för små eller 1cm för stora, kan det verkligen funka?

Jag är på jakt efter snygga vinterskor, och så ser jag dom här från Sixh.. Kärlek vid första ögonkastet (eller åtminstone andra)!

Storlek: 26.0-27.0cm
Nähä, inte dom heller.

Jakten går vidare.........
Ndareba!☆

2 件のコメント:

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

köp storlek 26 och lägg i en varm tjock sula eller ha tjockare sockar i.

Maja さんのコメント...

vad sara sa! funkar braaa.