2008/09/24

Så kan det gå

När jag startade bloggen tänkte jag vara superambitiös och skriva små reviews på nysläppta PVs, singlar och album från band jag gillar. Men jag gillar så många band, och alla släpper nytt hela tiden, så det finns ingen chans att jag orkar skriva om allt. Och då kan jag inte riktigt välja ut vilka jag ska skriva om, så det blir ingenting istället. Jag skriver om jag får lust.

Lyssnar på Plastic Tree's nya album Utsusemi som kom ut idag. Good stuff!! och mer orkar jag inte skriva, haha.

Hörde också att Közi bildar ett nytt band!
!!!
Som heter.... DALLE.
........
Ah, det ser jag i alla fall fram emot. Första live 18 oktober!

See ya☆☆☆

1 件のコメント:

Maja さんのコメント...

ah, jag vill också höra utsusemi!!! men nu ska jag iväg D: och jag läste om DALLE (??) och tänkte på dig, faktiskt. spännande!