2008/09/10

Sjuk

Är förkyld och hemma från skolan. Yr i huvudet, täppt i näsan och kan inte prata då jag har för ont i halsen.
Jag har känt av det i flera veckor, men eftersom jag som sagt inte har nå vidare immunförsvar drar det alltid ut på tiden aslänge. Men nästa helg får jag inte vara sjuk!! tänkte jag, och det var därför som jag igår ansträngde mig hårt (cyklade) under extrema förhållanden (grått och kallt) för att liksom utlösa sjukdomen på riktigt så jag blir av med den. Och det funkade ju. Nu är det bara att hoppas att den ger med sig också.


Igår satt jag och fantiserade om vilka kläder jag skulle köpa om jag vann en fet kupong, och resultatet blev en liten lista med saker jag verkligen vill spara ihop och köpa. Fast ja, det kanske dröjer några hundra år innan jag fått ihop allt. De där skorna från Metamorphose som jag reserverat kommer att riva stora, svarta, mörka hål i min plånbok! Just nu är jag bara arg på dom..! Fast jag kommer nog bli lycklig när jag väl får dom. Om dom bara vill passa.

För övrigt har jag hatten är din! på hjärnan. Sjukt irriterande.

Nu ska jag äta en banan och sen ska jag sova.

0 件のコメント: