2008/09/12

Snela hestar

Jag skrev ett långt och sorgligt mail till Maruione och beklagade mig över att jag inte kunde lösa in biljetten. Till svar fick jag ett lika långt och sorgligt mail där de beklagade sig över att jag inte kunde gå.

"...we are very sorry for the disappointment this may cause, and we are verysad to hear someone with such passion for Japanese fashion such as yourselfis not able to attend the Expo. We sincerely hope you will have theopportunity to attend an Expo in the future."

Nåja. Det är så det kan gå.

Nu har jag fem filmer att se. (Guhd vad jag har lock för öronen)
ndareba

2 件のコメント:

zoraboa さんのコメント...

Vad fint att de tar sig tid att skriva så fina svar. Vad är det för filmer?

Quarter Void さんのコメント...

mm, det blir som plåster på såren.
Mushishi, total eclipse, aquarian age, wall-e med mera. ^^