2008/10/01

Sås ska uppfostras som människor

Det känns som om det var tusen år sen jag skrev nåt här, men när jag tänker efter var det... tre dagar sen?
Eh...
Allt är relativt.
. . . . . . .

Well. Med mitt projektarbete går det uruselt. Jag har gjort två (2) bilder. Kommer antagligen inte att bli så ambitiöst som jag först hade tänkt....
Men, jag satt och funderade på vad jag skulle teckna. Frasen "Lacroix Noir" dök upp i huvudet, och vips hade jag inspiration! Jag önskar att jag alltid hade så lätt att komma på nåt...

För övrigt? Hm...
JAG HAR SÅ LITE PENGAR Meta-skorna slukar allt. Hoppas allt funkar bara.

Åh.. jag har fått en knäpp på en skådespelare igen. Det händer med jämna mellanrum, och så tar jag hem alla filmer jag kan hitta med den personen. Sist var det Tadanobu Asano. (Och tack vare det såg jag en av de bästa filmer jag sett: Last Life in the Universe)
Men nu är det Mads Mikkelsen! Igår såg jag Bleeder. Där dog alla, shiet vad jag blev deppig av den filmen. Idag såg jag Blinkende Lygder. Den var helt galen med happy ending, nu är jag på superbra humör. Nu har jag typ tio filmer kvar att se, plus alla avsnitt av Mordkommissionen. Det var mitt favoritprogram när jag var liten. (Och gissa vem som var min favorit!)
Och ja, jag har för länge sen övergett tanken att detta skulle vara ett normalt beteende, jag har en tendens att bli besatt av saker....

See ya☆

0 件のコメント: