2008/10/21

FKN SKOLKORT

Jag trodde jag var beredd på det värsta.... men HERREGUD, årets klassfoto slår t o m ettans! Jag orkar knappt skriva om hur jag ser ut där, snacka om att självförtroendet är nere på minus igen!! Hur kan jag nånsin visa mig utanför dörren igen.......
Porträttfotot blev i alla fall nästan acceptabelt. (Men akljhgaglk ser jag verkligen ut sådär?!?)
Saknar det långa mörka långa håret.

Men shiet, ursäkta mitt klagande, funderar på hur jag ska kunna se nån i ögonen efter denna hemska kalldusch... Och jämför denna bild med profilbilden bredvid, gleh?! Nu börjar jag hata fotografer också. (...kanske passar jag bättre i mitt nuvarande hår ändå?)

3 件のコメント:

Yuji さんのコメント...

om det är till någon tröst så förstorar altlid kameror allt och har en förmåga att hitta var enda por >> ogillar det verkligen >>

Jag tycker om foto, borde ladda upp mitt så du får se.

Okage さんのコメント...

LOL, du ska se mitt säger ja bara ;P

m(~__~m)~~~~ さんのコメント...

men skärp dig va, ingen, INGEN ser bra ut på de jädrans skolfotona. Det verkar inte vara MENINGEN att man ska se bra ut. Och nej, du ser inte direkt ut sådär irl. tycker iofs det var en bra bild i jämförelse med mycket jag sett, men som sagt, du ser bättre ut :P