2008/10/23

Försäkringstime

Idag kom brev från Länsförsäkringar, min pappa hade bett att få se vilka försäkringar som finns för utlandsstudier, och det såg himla bra ut. Om man köper genom dom kostar det hälften av vad man skulle betala om man köpte genom skolan! Och den täcker nästan allt, t o m om man av nån sorglig anledning skulle behöva avbryta studierna kan man få tillbaks hela kursavgiften. Spejsat!
Jag funderar på om jag ska anmäla mig till skolan efter att jag varit på saco-mässan om en månad. Tänk om jag hittar värsta häftiga utbildningen som jag vill hoppa på direkt? Jag tror inte att det kommer hända, min högsta dröm är ju att plugga i Tokyo och det tänker jag också se till att göra, men om man skulle ändra sig vore det ju surt om man redan betalt för Japan. Så ja, jag kanske väntar tills efter mässan med att anmäla mig till skolan i Tokyo.

Fan, det är en fluga som kryper på min arm för fjärde gången nu!

1 件のコメント:

Yuji さんのコメント...

jag vill oxo plugga där men jag skulle aldrig åka ensam >> det e jag för feg för. Men någon dag ska det allt bli!