2008/10/15

I sviterna av MUCC

Idag blev det att jag inte åt nån lunch, så nu är allt upp och ner och jag har väldigt ont i huvudet. När jag blundar ser jag Ben&Jerry's-burkar virvla omkring i mitt huvud av nån anledning, tillsammans med minnesbilder från signeringen med MUCC. När jag tänker på att jag har kramats med dom allihop pirrar det i magen och det välbekanta flinet dyker upp på min mun... Känner mig superfånig! Men det är så det är, helt enkelt.
Apropå dom har jag ju också förbokat ett ex av MUCC Live Chronicle 2 som släpps på julafton! Och denna nr 2 verkar dessutom ännu mer spejsad än den första! Jag menar, kolla in vad den innehåller:

1. Deluxe B4 size BOX
2. Tour pass
3. Miya GUITAR PICKS (3)
4. YUKKE BASS PICKS (3)
5. Stickers
6. YUKKE autograph! "Longing star of the Rock" script
7. Recorded performances set of drawings, live large members with comments, Photo booklet

Wednesday, January 8, 2003 the Ebisu Garden Hall
-Muck tour in the spring of 2005 loss of the Kokoro Ki-morning Kensington Ware
May 7, 2005 (Saturday) NHK Hall
-MUCC 10th Anniversary Memorial Live for the home
Sunday, November 25, 2007 Ibaraki Prefectural Cultural Center Kenmin
-ROCKSTAR TASTE OF CHAOS, the NORTH AMERICAN TOUR 2008
April 11, 2008 (Friday) Long Beach Arena / CA
-2008 spring tour of the Rainy Rave
Monday, May 26, 2008 Shin-Kiba STUDIO COAST
-2008 single released on August 27 "Ageha" Limited Edition DVD Awards Supervisor YUKKE "rock-star idol," Complete Edition

Jösses, vad jag längtar! Läste dessutom att den innehåller 5 CDs, två konsert-DVDer och tre andra.... Herregud och hans moster i en låda! (Eller vad det nu är Sara brukar säga)

Ja, och igår så tog ju Johanna hål i mina öron. Nu har jag sju i det ena och två i det andra. Men fler ska det bli! Hon var superb på att göra det, så jag tänker be henne göra resten sen när det blir aktuellt också. Halva klassen stod och kollade på, och alla utom jag och Johanna sa "AAAAAJ" när nålen gick igenom. Hur som helst var det mycket mer smärtfritt, och mycket mindre blod, än när jag tog på piercingstudio i våras. Tänka sig!

Om tio dagar åker jag till New York!!
See ya☆

0 件のコメント: