2008/10/22

Nykomlingar

Min pappa kände sig av nån anledning väldigt generös igår! Mina creepers har varit sönderfallna sedan i somras, och igår erbjöd han sig att köpa mig ett par nya promenadskor att ha i New York. Idag gick jag gill dna på kupolen och kollade om de spejsade sneakersarna i lack jag spanade på i somras fanns kvar, vilket de gjorde, och nu sitter jag här med nya skor! Dessutom köpte vi inlägg, eftersom jag har så låga fotvalv får jag himla ont i fötterna när jag går mycket. Minsann, nya skor så där bara utan förvarning, är väldigt glad och nöjd!

Åh, borde fundera på vad jag ska packa med mig till den stora staden bortom atlanten... Vad ska man ha med sig egentligen?
Igårkväll letade jag igenom internet, och hittade hela elva (11) adresser där de säljer Vivienne Westwood, kanske mer!! Gudars, jag kommer vara i himmelriket hela tiden.


Och en annan sak, om nån av er kära läsare känner för att ta kontakt med mig och börja snacka mer, please do, men gärna på typ bilddagboken eller nåt! Älskar att få kommentarer här (!!) men jag tycker det är lite fult eftersom man inte kan konversera så bra i det systemet...

See ya☆
(uuuh håller på att bli sjuk igen, så svag i hela kroppen...)

3 件のコメント:

yuji さんのコメント...

would love too, men jag har inte BD ;; bara LJ och DA >_<

Quarter Void さんのコメント...

lugnt, det har jag också! är bara en lurker på LJ, på DA heter jag spader7

Yuji さんのコメント...

DA: VioletUK
LJ: Lovemyneechan

^^
folk brukar gnälla på mig att vara mera online på msn tho >> AIM is my thing. /totalt inrelevant/