2008/10/07

Oh crap

Kom på att jag ju inte lagt upp nå bilder på mitt nya hår.

Looks like C R A P !
Så här vill jag ju inte se ut. Alls. I guess it's ok tills det har växt ut dock. Men alltså.... hädanefter ska jag börja klippa mig själv igen!
Mina extensions kom inte idag. Blev purken. Dom kommer (förhoppningsvis) hjälpa mig komma över att jag ser helt crap ut i håret.
Förresten, det syns säkert inte men har färgat i en ljusare brun. Blev mörkare än jag ville dock... Så... Fel frisyr, fel hårfärg. Ber små böner om att håret ska växa fortelifort.

För att förtydliga; den här frisyren är väl fin på sitt sätt, men det är låååångt ifrån vad jag ville ha, så jag är INTE nöjd. Tycker inte ens att jag passar i kort lugg, bleh.

ndareba

Ok, sparka på mig nu så jag åker och tränar ikväll!

EDIT: Haha wtf, min hand?! Ser ut som om jag gör en fånig vinkning eller nåt! Gudars, haha!

2 件のコメント:

Okage さんのコメント...

Jag tycker de blev fint om än lite ovant :O

Maja さんのコメント...

det är klart att det är synd att det inte blev som du ville, men jag tycker ändå att det är skitcoolt. som alltid :3